fredag 11 november 2011

Jag är bara tvungen att skriva de här också.

Jag har just dansat 25 min zumba igen jag köpte de här spelet till nintendo wii finns ju för alla på allt från dvd till kurser ute.
Jag har varit den här lite halv lata  människa i  ju för sig inte bara lat jag har ju en hel del andra saker som talar i mott mig och träning. Men lite var de mitt lata jag som talade också efter som jag gnäller när jag ska behöva gå till bilen.
Ja men i alla fall Zumba var de jag köpte de här spelet för en 14 dagar sen kanske.
Jag älskar de jag känner mig så levande när jag dansar Zumba och jag hoppas verkligen att min kropp orkar med jag behöver de här för fler andledningar en att jag har en hel del kilon som ska bort. Helt enkelt så känner jag mig mer levande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar